onsdag 27 februari 2013

Lättare vara frisk!

Dag 35 #Blogg 100

Magsjuk idag. Blir en kort blogg.

Ett elände att vara sjuk, speciellt en dag som denna. Jag skulle först till Friggesby skola några timmar och sen till Winellska skolan. Bara det innebär att fler samtal skall ringas. Sen hade jag även möten med vårdnadshavare, lärare, skolpsykolog och speciallärare inbokat. Allt det skulle också avbokas.

Då börjar mobilen krångla. Undrar om jag bytt tidszon?! Det hade ju varit skönt, fast kanske inte just idag.

Mina meddelande som jag skickat har jag inte fått svar på och fler verkar ha mobilen avstängd. Inte så lätt att sitta och ringa alla berörda, då man är magsjuk. Det är minsann jobbigare att vara sjuk än att vara frisk!

En bild som ger mig ro en dag som denna . Fiskebod på Kumlinge, Åland, där vi tillbringar ett par veckor varje sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar