söndag 10 februari 2013

Piffar upp bloggen

Dag 19 #blogg100

Idag är det söndag och jag sitter och sliter med min blogg. Piffar till den lite. Funderar om det är mödan värt. Imorgon har jag bloggat i 20 dagar, en femtedel av #blogg100 projektet är genomfört. Vad händer med bloggen efter 100 dagar? Är det värt att jobba lite med layout och andra små detaljer?

Jag har insett att det är kul med blogg. Kanske jag fortsätter även sen efter dessa 100-dagar. Lika bra att fixa till sidan lite. Jag lär mig en hel del nytt i processen och det är ju alltid roligt.  Eller faktiskt ganska mycket nytt. Har just köpt en mac och den är lite annorlunda än en pc :) Tar ett tag innan jag hittar alla funktioner.

Sen har jag även tankar på att lägga en länk till bloggen från KSR´s hemsida. Då är det trevligt om bloggen är genomtänkt. Jag hoppas vi får enkäten på KSR´s hemsida att fungera denna vecka, så vi kan ge elevernas vårdnadshavare länken till hemsidan. 


Söndagsmys; korvgrillning vid brasan på gården.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar