fredag 19 april 2013

Blogger i iPhone

Dag 86 #Blogg100

Under de 86 dagar som jag bloggat har jag oftast skrivit mina texter då jag varit på språng. Det har känts naturligt att blogga då jag plötsligt fått lite väntetid mellan olika programpunkter.

De flesta texter är därför skrivna på min iPhone med appen Blogger. Jag är nöjd med det mesta då det gäller appen Blogger. Det enda som jag egentligen är smått irriterad på gäller begränsningarna då jag bifogar bilder. Bilderna kommer alltid sist i bloggen, jag kan inte flytta bilderna, förminska dem eller skriva bildtext. Därför har jag ofta gjort de sistnämnda justeringarna då jag kommit hem :) Jag vill ju ha bilderna i texten, inte i slutet.

Väl hemma har jag också passat på att bifoga länkarna, för det kan man inte heller göra på appen. Det känns ändå alltid lite fånigt att göra de sista ändringarnas hemma på datorn. Bloggandet är inte spontant, känns det som. Varför kan jag inte få allt gjort på en gång?! Idag håller jag mig till Bloggers begränsningar :)

Vill ju egentligen inte vara en gnällspik. Skall väl vara lycklig över att jag alls kan blogga via telefonen :) Å andra sidan, så för ju kritik utvecklingen framåt. Kanske.

Själv ser jag fram emot veckoslutet. Trevligt veckoslut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar